Ripa Safety & Security Doetinchem B.V.

Klantencontactcentrum

Ripa Safety & Security Doetinchem B.V. is werkzaam in uiteenlopende disciplines, van het bewaken van uw bedrijfspand tot het bemannen van uw receptie. Ripa Safety & Security Doetinchem B.V. verzorgt o.a. voor haar klanten via haar klantcontactcentrum de benodigde 24 uurs bereikbaarheid. Vanuit onze controleroom verzorgen wij eveneens 24/7 live meldingen, cameratoezicht, aansturing en ondersteuning.

Contactcenter

Met de diensten van ons contactcenter is uw onderneming 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Onze professionele antwoordservice neemt telefoontjes aan namens uw bedrijf. De medewerkers geven antwoord op vragen van uw relaties, noteren bestellingen of coördineren storingsmeldingen naar uw servicemonteurs.

Urgente oproepen

Cruciaal voor efficiëntie binnen uw organisatie is een duidelijk onderscheid tussen hulpbehoevende oproepen en telefoontjes die op een later tijdstip kunnen worden afgehandeld. Onze medewerkers filteren de inkomende storingsmeldingen. Is een melding urgent dan zullen wij een monteur inplannen en aansturen. Van alle afgehandelde meldingen ontvangt u een overzichtelijke rapportage.

Onze klantcontactservice neemt alle telefoontjes aan met uw bedrijfsnaam. Dit gebeurt aan de hand van een vooraf overeengekomen protocol dat voldoet aan de specifieke wensen van uw onderneming. Belangrijk punt in onze methodiek is dat u zelf nagenoeg direct wijzigingen in de afgesproken processen kunt doorvoeren waarmee ook úw dienstverlening naar de klant flexibel wordt dan wel blijft.

Blijvend investeren en innoveren

Na¬ de overdracht van werkzaamheden ontstaat ruimte voor optimalisatie van processen. Fijn-afstemming van management rapportage kan dan plaatsvinden en er wordt een FAQ (kennisbank) door ons ingericht. Ripa Safety & Security Doetinchem B.V. stelt voor om op vast momenten met u te evalueren, lopende vragen te beantwoorden en verbetervoorstellen te doen, zodat u continue rendement blijft halen uit het systeem.

De dienstverlening van de bestaat o.a. uit:
• Klantvriendelijk ontvangen van gasten, bezoekers en relaties
• Vakkundig, accuraat en efficiënt afhandelen van in- en extern telefoonverkeer
• Inlichtingen verstrekken
• Administratief werk verrichten